OFFERTFÖRFRÅGAN

 

Varukorgen

  • Du har inga produkter i varukorgen.
Produkter

KONTAKTA OSS

Aktiv Miljö AB Grevgatan 46,
114 53, Stockholm,
  • Telefon: 0775-75 70 70
  • Mail: kundtjanst@aktivmiljo.se
Lämna ett meddelande

Vill du komma i kontakt med oss angående våra produkter eller tjänster?

Slå en signal till oss på telefon, eller lämna dina uppgifter i formuläret nedan, så kontaktar vi dig direkt


Returer

Öppet köp

Öppet köp i upp till två veckor för en produkt anger du Öppet köp i kommentarsfältet ( OBS! Detta gäller endast privatpersoner, ej företag ) Öppet köp tillämpas för de flesta tillbehörsprodukter och lagerförda arbetsstolar för att Aktiv Miljös lösningar ska fylla sitt behov och ge trygga, nöjda kunder. Vid retur i samband med öppet köp svarar kunden för att produkten returneras i sitt originalemballage och i oklanderligt skick. Inga anteckningar eller annan åverkan får ske på originalemballaget. Kundens enda åtagande för att ha möjligheten att prova sin lösning är att svara för ev. retur fraktkostnad. Om valt betalsätt är faktura med 20 dagars betaltid, krediteras fakturan i samband med att godkänd retur kommit Aktiv Miljö tillhanda. För redan betald vara sker återbetalning på samma sätt.

Återbetalningsskyldighet:

Vi ska, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag då vi tog emot varan eller, om det är en tjänst, meddelandet om att du ångrat dig. Du får själv betala returkostnaderna när du sänder tillbaka varan. Vi betalar alltid returkostnaden för att sända tillbaka så kallade ersättningsvaror. För att återbetalning skall kunna utföras måste produkter/produkterna komma tillbaka i oklanderligt skick. ( Ej skador )

Se även konsumentverket och distansavtalslagen, samt EU:s gemensamma tvistlösningssida http://ec.europa.eu/odr.

Returer

Alla returer ska innan de verkställs först godkännas av vår kundtjänst. Returer ska ske med företagspaket som levereras till vårt kontor eller i förekommande fall till våra tillverkares adress. Tillsammans med alla returer ska ligga ett följebrev som beskriver orsaken till retur och om varan är behäftad med fel dvs. en felbeskrivning. Returen ska även referera till ett fakturanummer. ( Ej ångerrätt för företag )